Úterní zážitky


8.9.2009 - 356.den z 365

Už to zase začíná... běžný kolotoč školního roku. Martince dnes začal další ročník plaveckého výcviku. Chtěla chodit a opravdu o to žadonila. Aby ne, když měla tak skvělou lektorku! :-)
Kurz jsem zajišťovala na poslední chvíli- až poslední srpnový den. Naštěstí se někdo odhlásil, a tak mám na úterní dopoledne o zábavu postaráno...
Majda toužila jíti s námi. K bazénu se ale s vozíkem nedostane. Jednak tam není prostor, protože tam chodí i maminy s miminky, takže jsou všude na zemi lezoucí mimina a v uličkách mezi skříňkami přebalovací pulty, jednak by si musela přesednout do jejich erárního mechanického vozíku, který má čistá kola a může až k bazénu. Takže: zamítá se!
Majda bez protestů souhlasila. Z vestibulu přes prosklenou stěnu viděla dobře, jen litovala, že neslyšela pokyny na vlastní uši. :-)

Jako kompenzaci s radostí přijala horkou čokoládu z místního bufetu ;-)




Martinka byla za svůj výkon od lektorky Aničky pochválena. Skákala ze skokánku! Anička má jistě dobře v paměti scénku, kdy jí Martinka z hodiny utekla, že se nebude potápět a řvala jak tur ;-) Nenutili jsme ji, a dobře jsme udělali. V létě zjistila, že v moři pod vodou jsou vidět věci, které jinde nenajde- tak se začala potápět a dá se říct, že teď při koupání tráví víc času pod hladinou.

Bazén je přímo vedle TESCa, tudíž jsem věděla, že mě dnešní hodina "vyjde draho" :-)
Ve zverimexu jsem úspěšně vysmečovala všechny požadavky na nákup hracích myší z Belgie a vitaminových tyčinek pro Mikeše, rovněž jsem odmítla zakoupit rozkošnou soustavu drápadel, která by jistě Mikešovi navodila stav blaženosti, ovšem asi bychom museli vyhodit sedačku z obýváku, abychom se sem s ním věšli. Okoukly jsme ještěry a hady. Králíci byli dočasně vyprodáni a velký zelený papoušek v kleci si div nevykroutil hlavu, jak se otáčel za cvakáním Majdina vozíku.
Z krámu jsem je dostala až magickou větou: "Zvu vás na zmrzlinu!"
Oddychli jsme si všichni. Personál, který ostřížím zrakem sledoval pohyb naší výpravy po obchodě, papoušek, který měl hlavu zamotanou a já taky... ;-)


5 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Vaše zážitky jsou svělé,úžasně vylíčené.Celý den se těším na nový příspěvek...Marcela

Andrea řekl(a)...

To je v lagoonu, že jo: Tam mají docela teplou vodičku, to je fajn:-)

Anonymní řekl(a)...

Díky za ten dnešní smích, já vás holky úplně vidím (a papouška taky:)))

Diny

Pisarka řekl(a)...

Opět jsem se při čtení pobavila, JAK TO DĚLÁŠ????

Anonymní řekl(a)...

No prostě to umí krásně podat, viď Markét? Je to talent: