Nápadník



16.9.2009 - 364.den z 365

Tak tenhle chlapeček na mě fascinovaně hleděl,když jsem seděla na lavičce a něco štrachala ve své barevné kabele. Jeho nečesky hovořící maminka uklízela stoly na předzahrádce u občerstvení, on v ruce žmoulal nějakou čokoládovou pochoutku a hleděl. Vypadal jak skřítek v té čepičce. Tak jsem to nevydržela a začala si s ním povídat. Byl jak Svěrákův Kolja. Něco žvatlal českorusky a byl opravdu "k sežrání". Vytáhla jsem na něj foťák, abych si ho zvěčnila. To se mu líbilo.

Maminka hned přiběhla a sundala mu tu čepičku, aby se jako líbil víc ;-) a byla potěšená, že jí kloučka chválím.

A takhle dojemně Kolja koukal, když jsem odcházela... To se mi doma nestane.... :-))



8 komentářů:

photoJanna řekl(a)...

opravdu nešťastný výraz ;o)

Anonymní řekl(a)...

To měl strach abys mu nesbouchla tu čokoládičku. Víš??? Lenka

Katka s Nancy řekl(a)...

Kolja je dossttt dobrej ;-)))

Miška řekl(a)...

Malý Kolja...to vystihuje vše :-) .

wlcice řekl(a)...

O čokoládičku mi tentokrát náhodou vůbec nešlo, Lenko. Já mohla oči nechat na něm!

thora řekl(a)...

How sweet.

Pisarka řekl(a)...

Jo tak mohlas nechat oči na něm - nechceš náhodou ještě rozšířit vaši rodinu... :-))

wlcice řekl(a)...

..no tak na to nemám věk, ani odvahu ;-)
Ale kdyby byl k mání tenhle,tak ho beru všemi 10!!! :-))