Začal Rozhlasový podzim


12.9.2009 - 360.den z 365

Včera se mi zcela nečekaně naskytla ještě jedna kulturní akce na večer- vstupenka na zahajovací koncert "Rozhlasového podzimu" - nového festivalu evropských rozhlasových symfonických orchestrů. Nejsem žádným znalcem vážné hudby, a tak jsem se raději nejprve podívala na program. Slibovali Dvořáka a Beethovena- nebyl důvod nejít navštívit Rudolfinum. Děti jsem s radostí přenechala Wlkovi a vyrazila.
Do malé kabelky se mi ovšem nevešel foťák, takže foto je jen mobilní ;-)
Dvořákova síň:




Koncert v podání MDR symfonického orchestru Lipsko byl naprosto úchvatný.
A výkony pana dirigenta a také violoncellisty Daniela Mullera-Schotta si od publika vysloužily několikaminutový potlesk.
Byl to báječný relax a úžasná podívaná v překrásném prostředí důstojného Rudolfina.

Po koncertě jsem využila pozvání na afterparty. Konečně jsem na vlastní oči viděla pana ministra kultury! Dorazili i muzikanti, bylo to příjemné setkání. Povídání u sklenky vína se protáhlo, a tak s klidem tuto akci zařazuju do zážitků sobotních :-))

Kdo by se chtěl taky zaposlouchat, tak festival pokračuje až do 30.září! :-))

Žádné komentáře: